تاریخ و ساعت بازی ایتالیا و سوئیس در یک هشتم نهایی یورو ۲۰۲۴ | ایتالیا در قامت مدعی ظاهر می‌شود؟ گاریدو مجوز فعالیت در ایران ندارد! زمان بازی‌های تیم ملی در انتخابی جام جهانی + برنامه کامل حذف ستاره سابق استقلال از فهرست تیم ملی قوت گرفت قلعه نویی: کادرفنی هیچ کمکی به قلعه‌نویی نمی‌کند| تیم ملی پا به سن گذاشته است حسینی در انتظار مجوز بازگشت به استقلال| مغضوب دیروز، محبوب امروز! حضور پرشور جامعه ورزش خراسان‌رضوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری + فیلم آقایی پور بعداز پیشنهاد ۶۰ میلیاردی به استقلال لژیونر شد وزیر ورزش رای خود را به صندوق انداخت + ویدیو گل‌محمدی به دنبال دروازه‌بان پرسپولیسی یک شایعه عجیب حول باشگاه پرسپولیس| عمر السوما در تهران علی نعمتی به تراکتور نه گفت؟ پرسپولیس اسلامی را نمی‌خواهد رقابت داغ سپاهان و پرسپولیس برای جذب پدیده لیگ تلاش فنایی برای رسیدن به نیمکت پرسپولیس دعوت جامعه ورزش از مردم برای شرکت در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری + فیلم پیغام عبدالکریم به باشگاه پرسپولیس: نمی‌توانم برگردم تلاش بی نتیجه امیری برای برگرداندن سه سرخپوش معاون سلامت و تربیت بدنی شهرداری مشهد: حضور مردم، مسئله اصلی انتخابات است
سرخط خبرها

خوشبختی در انتظار سوپرلیگی‌ها!| یوفا حق جریمه ندارد

  • کد خبر: ۶۹۷۸۸
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۲
خوشبختی در انتظار سوپرلیگی‌ها!| یوفا حق جریمه ندارد
به نظر می رسد با اعلام نظر وزارت دادگستری سوییس، یوفا و فیفا حق جریمه رئال، بارسا و یووه را ندارند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ وزارت دادگستری سوئیس به یوفا و فیفا درباره جریمه باشگاه‌های سوپرلیگی هشدار داده است. ماه گذشته ۱۲‌باشگاه اروپایی اعلام کردند که با خروج از اتحادیه باشگاه‌های اروپایی، رقابت‌های سوپرلیگ اروپا را پایه‌گذاری کرده‌اند؛ اما واکنش منفی هواداران و نهاد‌هایی مانند فیفا و یوفا و همکاری دولت انگلیس باعث شد تا خیلی زود ۹ باشگاه چلسی، آرسنال، منچستریونایتد، تاتنهام، لیورپول، منچسترسیتی، اینتر، میلان و اتلتیکو‌مادرید از این رقابت‌ها خارج شوند؛ اما ۳ باشگاه یوونتوس، بارسلونا و رئال مادرید که جزو پایه‌گذاران اصلی این رقابت‌ها بودند، همچنان به ضرورت تشکیل این لیگ اصرار کنند.


این مسئله باعث شد تا یوفا تصمیم به باز‌کردن پرونده انضباطی برای این ۳ باشگاه بگیرد و احتمالا جریمه‌ها و محرومیت‌های سنگین‌تری برای آن‌ها در مقایسه با باشگاه‌های دیگر در نظر بگیرد. در‌همین‌رابطه مارکا گزارش داد که وزارت دادگستری سوئیس علیه این اقدام است و به فیفا و یوفا رسما اعلام کرده است که حق تلافی و مقابله‌به‌مثل با ۳ باشگاه رئال، بارسا و یوونتوس را که همچنان روی موضع خود درباره سوپرلیگ باقی مانده‌اند، ندارند. برخی منابع خبری از‌جمله نشریه «رپوبلیکا» ایتالیا اعلام کردند که اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) تصمیم خود درباره ۳ باشگاه یوونتوس، رئال‌مادرید و بارسلونا را به‌خاطر مخالفت با خروج از سوپرلیگ گرفته است و قصد دارد حکم انضباطی آن‌ها را قبل از آغاز یورو‌۲۰۲۰ و حداکثر تا اواخر هفته جاری اعلام کند.

 

در این گزارش‌ها آمده است که یوفا به تلافی پافشاری این ۳ باشگاه برای حفظ سوپرلیگ قصد دارد آن‌ها را از حضور در فصل آینده رقابت‌های اروپایی محروم کند؛ هر‌چند برخی دیگر از رسانه‌ها هم اعلام کردند که این ۳ باشگاه ممکن است صرفا جریمه نقدی شوند. رپوبلیکا در بخشی دیگر از گزارش خود نوشته بود که ۳ باشگاه باقی‌مانده در سوپرلیگ با آگاهی از این موضوع، مقدمات فرجام‌خواهی از مراجع قضایی و دادگاه‌های مدنی را انجام داده‌اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->